RETOUR- EN UITWISSELBELEID

Bij Cadeauschat.nl streven we ernaar om elk persoonlijk cadeau net zo kostbaar en mooi te maken als het moment waarop het wordt herdacht.
Als uw artikel beschadigd aankomt, verkeerd is ontworpen of gewoon niet is wat u had verwacht, laat het ons dan onmiddellijk weten en we zullen ons uiterste best doen om uw tevredenheid te garanderen.

RETOURBELEID
Nieuwe, ongedragen artikelen kunnen binnen 30 dagen na levering aan Cadeauschat.nl worden geretourneerd.
Houd er rekening mee dat de gepersonaliseerde artikelen uniek zijn. Deze kunnen om uw persoonlijke reden niet worden geretourneerd, aangezien ze niet meer kunnen worden verkocht met uw persoonlijke gegevens.

De volgende redenen vallen onder het retour-/ruilbeleid VOLLEDIGE DEKKING (Cadeauschat.nl neemt de verzendkosten voor zijn rekening voor het retourneren of ruilen):

Als er kwaliteitsproblemen zijn, breng ons dan onmiddellijk op de hoogte via e-mail. U ontvangt dan binnen 30 dagen een terugbetaling van uw aankoop of een omruiling. (We ruilen het/de artikel(en) alleen om voor hetzelfde product, of voor artikel(en) van gelijke of lagere waarde.)
Als we de verkeerde bestelling of artikel(en) hebben verzonden, u kapotte artikelen heeft ontvangen, de gepersonaliseerde informatie anders is dan die u aan Cadeauschat.nl hebt verstrekt, of de kwaliteit van de producten die u heeft ontvangen defect is, breng ons dan onmiddellijk op de hoogte via e-mail en u ontvangt binnen 30 dagen een terugbetaling van uw aankoop of een omruiling.

ANNULERING EN WIJZIGINGSBELEID
Als u uw bestelling wilt annuleren, neemt u contact met ons op en geeft u uw bestelnummer op en de wijziging die u wilt aanbrengen. We bevestigen zodra de wijziging of annulering is doorgevoerd.
Binnen 1 uur na het plaatsen van de bestelling: Gratis annuleren of wijzigen;
Meer dan 1 uur na het plaatsen van de bestelling: De bestelling wordt in productie genomen en er worden 70% herbevoorradingskosten in rekening gebracht.

Om een ​​retour aan te vragen (kwaliteitsproblemen of verkeerde artikelen), kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Een van onze vertegenwoordigers zal via e-mail contact met u opnemen met instructies. Als u hulp nodig heeft, kunt u een e-mail sturen naar service@Cadeauschat.nl. Als het een kwaliteitsprobleem is, geef dan een bestelnummer op en voeg duidelijke foto's toe van de artikelen die het probleem vertegenwoordigen.
Na acceptatie van uw retourzending wordt binnen 3-7 werkdagen een terugbetaling uitgevoerd via de oorspronkelijke betaalmethode. Eventuele relatiegeschenken dienen eveneens met uw geretourneerde artikel geretourneerd te worden.
Het geretourneerde artikel moet in de originele staat worden bewaard waarin u het heeft ontvangen.
Retouradres (Neem contact op met de klantenservice voor het retouradres. Gebruik niet het afzenderadres op het pakket dat u heeft ontvangen).
Zorg ervoor dat u ons het trackingnummer en het ontvangstbewijs verstrekt nadat u bent teruggekeerd.